Ücretsiz E Ticaret Analizi

Sosyal Medya Yönetimi İçerik Sorunu

Bir çok kişi tarafından merak edilen bir konu, sosyal medya yönetimi yapılırken içerik oluşturma nasıl olmalı. Sosyal medya yönetimi yapılırken en fazla tereddütte kalınan konulardan birisi de video içeriği mi ? fotoğraf içeriği mi ? daha fazla etkileşim getirdiği oluyor. Fazlaca tecrübeye sahip olduğumuz bbu konuda kendi edindiğimiz tecrübeleri bu yazıda sizlere aktarmak istiyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi ve doğru içerik.

İçeriğin video yada fotoğraf olmasından daha önemli bir konu varsa o da ne olması yönünde bir karar verilmesidir. Her yazımızda yaptığımız gibi örneklendirme ve hayali bir işletme üzerinden anlatımlarımızı sürdürmemiz daha doğru ve açıklayıcı olacaktır. Örneğin bir medikal taşımacılık firmasının sosyal medya yönetimini yaptığımızı varsayalım. Zor bir sektör içerisinde içerik arayışında olmamız gerekmekte. Aynı seo çalışması yapar gibi biraz ders çalışmamız işlerimizi kolaylaştıracaktır.

  • Önce Google üzerinde medikal taşımacılık yapan rakiplerimize kısa bir göz gezdirelim
  • Rakiplerimizin neler üzerinde yoğunlaştığına bir bakalım
  • Rakiplerimizin anlatım diline biraz aşina olalım
  • Instagram üzerinde hangi paylaşımların daha fazla etkileşim aldığını tespit edelim
  • Facebook üzerinde hangi paylaşımların daha fazla etkileşim aldığını tespit edelim
  • Oluşturduğumuz listede biz olsaydık nasıl yapardık düşüncesi üzerinde biraz kafa yoralım

Sosyal medya yönetimi kısmında içerik oluşturmanın, ilk adımını tamamladık. Konumuzu bulduk ve anlatım dilimizi oluşturduk. Şimdi ikinci adıma geçelim. Video mu ? Fotoğraf mı ? içerik olarak daha başarılı.

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal medya yönetimi ve video içerik,

İçerik kısmında sosyal medya kolay bir mecra gibi gözükse de, aslında değil. Özellikle video anlatım çok daha kolay. Video keyifli bir mecra olduğu için, sosyal medya yönetimi sırasında fazlaca kullanılır.